Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаВсі заявки на відправлення день у день приймаються до 11:50 кожного робочого дня в іншому разі надсилання переноситься на наступний день. - Доставка у відділення Нової Пошти - Доставка за адресою кур'єром Нової Пошти
- Самовивіз
- Нова поштаОплата за доставку товару здійснюється клієнтом за умовами тарифів Нової пошти та сплачується у відділенні. Усі заявки на відправки прийняті до 12:45 кожного робочого дня відправляються в той же день. Якщо клієнт встиг сплатити товар і оплата пройшла банком до 12:45 – доставка здійснюється в той же день. Якщо оплата від покупця надійшла після 12.45 – доставка переноситься на наступний робочий день. Відправлення післяплатою оформлені до 12:45 відправляються в той же день. Після 12:45, відправка товару здійснюється наступного робочого дня.
Способи оплати
- Пром-оплатаПром-оплата доступна тільки при доставці товару "Новою поштою"
- Післяплата
- Оплата на рахунокПрохання перед оплатою уточнювати наявність товару.
- ГотівкоюОплата готівкою при самовивозі зі складу в Києві.
- Оплата за реквізитамиПокупець сплачує гроші за товар згідно з офіційною рахунок-фактурі компанії продавця.
- Накладений платіж Нова пошта
Гарантія:
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Умови повернення товару
Ми прагнемо забезпечити комфортний сервіс для наших клієнтів і гарантуємо дотримання ваших прав згідно з чинним законодавством України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення товару належної якості
Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, якщо:
• товар не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд;
• збережено цілісність упаковки, пломби, ярлики (якщо такі були);
• є чек або інший документ, що підтверджує покупку.
Поверненню не підлягають товари, зазначені в Переліку, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994.
Повернення товару неналежної якості (брак/дефект):
Якщо ви виявили дефект або виробничий брак, товар може бути повернутий або обміняний.
Для цього:
1. Зверніться до нашого менеджера за контактним номером телефону +380675043812 або e-mail akulaa.com.ua@gmail.com
2. Опишіть проблему та, за можливості, надайте фото- або відеодокази дефекту.
3. Усі випадки повернення через брак/дефект розглядаються в індивідуальному порядку.
Особливі умови для замовлень із накладним платежем:
Якщо товар був доставлений накладним платежем, і після отримання ви виявили брак або дефект, то:
• зверніться до менеджера, який обробляв ваше замовлення, для узгодження подальших дій;
• такі випадки розглядаються індивідуально відповідно до ситуації.
Важливо: Перевіряйте товар під час отримання у відділенні пошти або у кур’єра. Якщо дефект або пошкодження помітні одразу, зафіксуйте це в акті приймання-передачі або відмовтеся від отримання посилки.
Повернення коштів
Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів після погодження повернення та отримання товару на склад. Спосіб повернення узгоджується з клієнтом.
Ми завжди готові допомогти вирішити будь-які питання та знайти оптимальне рішення для кожного клієнта. Звертайтеся до нас, і ми зробимо все можливе для вашого комфорту!
Умови повернення товару
Ми прагнемо забезпечити комфортний сервіс для наших клієнтів і гарантуємо дотримання ваших прав згідно з чинним законодавством України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення товару належної якості
Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, якщо:
• товар не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд;
• збережено цілісність упаковки, пломби, ярлики (якщо такі були);
• є чек або інший документ, що підтверджує покупку.
Поверненню не підлягають товари, зазначені в Переліку, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994.
Повернення товару неналежної якості (брак/дефект):
Якщо ви виявили дефект або виробничий брак, товар може бути повернутий або обміняний.
Для цього:
1. Зверніться до нашого менеджера за контактним номером телефону +380675043812 або e-mail akulaa.com.ua@gmail.com
2. Опишіть проблему та, за можливості, надайте фото- або відеодокази дефекту.
3. Усі випадки повернення через брак/дефект розглядаються в індивідуальному порядку.
Особливі умови для замовлень із накладним платежем:
Якщо товар був доставлений накладним платежем, і після отримання ви виявили брак або дефект, то:
• зверніться до менеджера, який обробляв ваше замовлення, для узгодження подальших дій;
• такі випадки розглядаються індивідуально відповідно до ситуації.
Важливо: Перевіряйте товар під час отримання у відділенні пошти або у кур’єра. Якщо дефект або пошкодження помітні одразу, зафіксуйте це в акті приймання-передачі або відмовтеся від отримання посилки.
Повернення коштів
Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів після погодження повернення та отримання товару на склад. Спосіб повернення узгоджується з клієнтом.
Ми завжди готові допомогти вирішити будь-які питання та знайти оптимальне рішення для кожного клієнта. Звертайтеся до нас, і ми зробимо все можливе для вашого комфорту!